tordag 8/5

Heeeeej=D

Jag heter Lana, men idag kan du kalla mig Kungen. Alltså jag måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv, (fjantig jag e jag vet, men I don't give a fuck) Jag som har G i bild och matte, och alltid haft det har Ä N T L I G E N lyckats med något! Ett starkt VG på bilden, första gången, och alla som känner mig vet ju hur min inställning på bilden är, mayby not the greatest exactly, men jag är positiv på insidan! Sen fick jag ett VG på Matte Nationella, inte ett starkt men ändå ett VG, jag är så stolt eftersom jag trodde max G? Kändes som det gick uselt, men det gjorde det ju inte! Dock kändes det då min mattelärare sa det så här "Du fick VG, inte ett starkt men ett VG, men kom ihåg att det BARA är på Nationella och inte slutbetyget..." kul att hon inte ens verkade se att kag ansträngt mig somfan de senaste proven? Åh nu ska jag banne mig på MVG på nästa prov...... yeah dream on baby. Ibland blir man verkligen besviken på sina lärare..

Jaja, nu ikväll händer ingenting, ska bara chilla och kanske kolla genom NO:n lite, känns ändå som jag kan det rätt så bra eftersom vi gått igenonm det 1 miljard gånger...

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0