torsdag 1/5 fortfarande

Oj två inlägg på en dag, magiskt?
Ja jag är på rätt bra humör nu faktiskt.

Dock har jag lite huvudvärk, men det beror nog mest på min trötthet. Borde nog egentligen sova...
Ikväll var supermysigt, med en promenad, lite GH, Buzz och SingStar! Mycket trevligt med flicksen.
Just nu är jag lite småledsen eftersom jag gärna ville en sväng på stan imorn, men har dock inte pengarna.
Alltid ska det vara något ivägen. Idag känns det som söndag, alltså måndag imorn, fett skönt att vakna upp och inse, DET ÄR FREDAG. Har inga planer för något alls i helgen än så länge, men det kommer väl..
Idag har jag även sett första avsnittet av Andra Avenyn, alla är ju helt tokiga i det så måste kika vad allt ståhej handlar om riktigt, och vad jag kunde se så verkade det vara en helt okej serie. Jublar inte precis över detta avsnitt men det kommer väl troligtvis senare då kanske.

Nej nu är klockan alldeles för mycket för mig, jag är inte en kvällsmänniska längre precis så jag känner bara hur mitt huvud väger flera ton, typ. Ajja ha det så bra alla,

GODNATT
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0