torsdag 1/5

hej och hå!
Kan man vara annat än lycklig just nu?=)

ÄNTLIGEN har sommaren letat sig till lilla Norsjö,
det var minsann på tiden!

Igår var det Valborgs som ni alla vet,
Mycket trevlig kväll=)

Det började med att vid halv sex tiden for jag Lollo och Jennie till Rebecca. Då vi kom dit satte vi oss i köket och pratade lite allmänt om allt och alla. Sedan halv sju bestämde vi oss för att börja laga mat, MAGISKT att det inte var jag som skrek eftersom jag va riktigt hungrig..... Medan vi lagade vår delicious mat, vilket var tacos, pratade vi ännu mer, trevligttrevligt, sedan ÅT vi en efterlängtade middagen, det var SÅ gott. Vi åt och hade trevligt. Sedan bestämde vi oss för att spela lite GH, jag var kung, not. Efter ett tags spelande blev alla sugna på att hoppa i plurret, alltså Rebeccas BUBBELPOOL, hur skönt var inte det på en skala liksom? Tillslut så kom vi på att vi hade G L A S S i frysen, så det var upp fortare än kvickt och i med glassen! Det var supergott, och Rebecca åt upp minst en liter, söt tjej vill jag lova! Sen bestämde vi oss för att pallra oss ut på byn och se om det fanns nå folk ute, dock kom det som en besvikelse att det var rätt dött ute. I alla fall så träffade vi Frida och pratade med henne, medan Lollo fick ta hand om en "sjukling". Ja sen var vi där ett tag och då kom det lite annat trevligt folk som vi pratade med, sen drog vi oss hemmåt. Sen, feg som jag är ibland, blev jag helt överdrivet mörkrädd då jag kommit ut ur Sörbyn, så jag var tvungen att ringa någon så jag inte var helt själv. Efter ett tag så svarade Ricki och jag pratade med honom, en räddande ängel, tills jag kom hem. Då jag kom hem kände jag tröttheten smyga sig på. Jag la mig i sängen och fortsatte prata med Ricki ett tag, tills vi båda blev så trötta att vi bestämde oss för att sova. SKÖNT.

Idag började med en ovanligt snäll väckning, pappa kom upp och jag trodde han skulle dra ner mig från sängen, istället fick jag........FOTMASSAGE (?) what's up with that liksom, inte likt min pappa. Sedan kom jag ner till världens godaste frukost typ, mamma hade bakat bröd MUMS. Jag åt och sedan gick jag ut i det fina vädret, och FINT är det. Väldigt varmt och behagligt, jag ÄLSKAR sommaren PUSS PÅ DEN! Och nu ska jag gå in och ta mig en bit Snickerskaka och sedan sätta mig här återigen och njuta av denna värme!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0