20/2 -09

Blaaablaabla, blabla, blaa..

right ? =)

Nej, jag är inte cp, nej jag har inte dyslexi, ja jag har inget liv...

Paaarty, kalas, feest, mormorsaft och bullar, sånt blir det inget av i helgen,
nej det blir bara massa skoter, massa volleyboll, massa fotboll och alldeles för lite älskling.

Ja ni läste rätt, jag saknar min lilleplutt.



sdfghypå / Josef

Hej Nigeria är bra, vi är bäst i FN förutom Lana. / Lina

Lana erkände just att hon gillar att suga kuk. /Josef


Och nej jag vet inte vem de är, i såna fall förnekar jag. 
Ollad på näsan av anonym (josef)..

Ha en bra dag!
Hejs..


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha hihihi galet :)

2009-02-20 @ 18:07:15
Postat av: Anonym

USA ÄGER ALLA!

Så är det bara!

ha en bra dag, tjenahoooj

2009-03-02 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0