Thursday evning

Torsdag...ÄNTLIGEN!

För övrigt gick samhällsprovet helt okej och missade inte alltför mycket!
Engelskan däremot var nog det lättaste provet hittills, bara glosor nästan.
Matten imorn e jag helt opepp på men tror jga börjar förstå lite smått..

Träningen igår var knappast lyckad,
först gick allting bara åt tjottas med övningarna och allting var bara allmänt dåligt..
Sedan på någon konstig höger fick jag ett knä i näsan, great start!
Men samlade mig efter lite alvedon knarkning och var åter redo för träning.
Trots yrheten blev jag jättepepp och plötsligt gick allting hyffsat bra!
Thanks for that one iaf, ibland kanske "en spark i ansiktet" hjälper? =D

Efter träning vare engelskaplugg, jag gjorde nada tep.....skam...
Men som sagt var engelskaprovet förvånansvärt lätt så TUR för mig.
Klockan tio var jag döslut så marsch i säng och godnatt.

Idag har vi chillat mestadels, sett film osv, (sääääääääääääääämst movie ever tep).
Nu ska jag räkna lite matte, kommer gå sämst eftersom mitt huvud värker mer idag, but what to do?

Seee you guys!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0