Mmm a little bit of heaven

Bjuder på lite bilder. Njut!
Bara bra kvalla på mina bilder. Ba så ni vet. Iaf "centrum" under nattetid!
Asfin fontän. Lovar. Håll med.
Uteplats hos Nana och Dido. Citronträd i bakgrunden. Luktar godare än mig nyduschad.
Vindruvor som hänger ovanför matbordet. Dock inte ätbara detta år. Typiskt.
Uteplats. Dido's pärla. Päronträd. GODASTE päronen någonsin. Juste.
Steker vid floden. Ja, floden. Man tar det man kan. Sjukt svalkande iaf.
Tetka Mica. Darkos. Cool familj jag har. Och nej, vi kallar det inte släkt.
Deni. Finaste Borna.
Myser med min fyraåriga guldklimp.
Darkos är cool. Sandiga fötter. Sanden är oändligt varm. Brännskada 2.0.
Glada och nöjda efter en fin dag. Hejdå!
ΓΛΝΛ

Kommentarer
Postat av: gammal man

bikinibilder fap fap fap fap

2011-08-09 @ 21:16:26
Postat av: Anonym

fapfapfapfapfapfapfap

2011-08-09 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0