Baby, jag vet ändå vad som händer, så jag gråter bara i regnet

Hej gott folk! Har lyst med min frånvaro (och nej inget pregnant-glow, ni kan lugna er) men det har varit mycket på senaste tid. Med allt. Positivt och negativt. Hade en av de allra finaste jularna någonsin. Utgången på juldagen var inte tokig den heller. Annandagen blev som den blev. Mycket trevligt på förfest men måste säga att folkparken var en besvikelse. Mobilen vägrade funka och gick mest runt och letade alla mina barn (tänk er känslan av att tappa bort ungen på ett köpcentrum tep så!). Fast måste säga att bada bubbelpool på efterfest var något av det bästa jag gjort. Bastu och bad = nöjd Lana. Det blir nog ett fint minne trots en del jobbigheter (ja det är ett ord).
-
Ett stort orosmoment är dock borta nu. Antagningsbeskedet säger att jag är intagen på socinom nu i vår. Kunde inte varit mer nöjd. Nu vet jag vad jag ska göra med mina tre kommande år. Känns bra. FETT BRA. Längtar efter något nytt. På riktigt. Vill känna att jag faktiskt bor i Umeå. Älskar Skellefteå för de människor som finns där men samtidigt funkar det inte att pendla fram och tillbaka. Kommer vara bankrutt. Men det är svårt att lämna något SÅ BRA bakom sig. Ser mer än gärna fram emot nästa höst när förhoppningsvis världens bästa människor flyttar närmare!
-
Sentimentalitet är tonerna som går i detta hus idag. För oss alla. Min hjärna känns lite tvättad. Jaja, nu ska jag tep gå och polera silvret eller något. Jobb imorgon, ska va bäst som fan. Städa som en gud. Kvinna är jag ju trots allt. Medfödd talang tjoho! Ha det bra ungar. PUSS
Cool_tjej_92.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0