Baby, you light up my world like nobody else

Åh, finaste jul. De senaste åren har julen varit en aning ångestladdad. Har haft en känsla av att något fattas. Jag har saknat min familj sådär outhärdligt mycket och bara önskat att vi alla hade varit samlade. Önskat morföräldrar, kusiner, fastrar, mostrar osv. Men inte i år. I år kändes vi fem tillräckligt. Spenderade dagen med att förbereda middag med mami och sedan bara njutit av att få vara hemma och att få vara ledig. Njutit av inga måsten. Det har varit en fin dag. Den bästa julafton på länge.
-
Fast det har det inte varit för alla. Jag vet att det finns någon där ute som kämpar med en av de största av alla sorger. Livet är orättvist. Skäms nästan lite för att jag sitter här och är så lycklig när de har det så fruktansvärt svårt. Men det finns inget jag kan göra. Ingenting. Därför tänker jag passa på att vara tacksam, så oerhört tacksam för de människor jag har i mitt liv. TACK TACK TACK. God Jul!
Jag tycker om er sådär fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0