dancing with myself

God kväll mina barn. Känner mig som en tågolycka idag. Ser ut som en också. Sliten_tjej_92? Eh jo. Förkyld som en kattskalle och framförallt TRÖTT. En timmes sömn inatt. Det var gott. Kände livet sakta lämna mig imorse på bussen. Men den förbenade hostan låter mig ju inte ens njuta av en snabb powernap, nä nä, den ba "NU HÅLLER JAG LANA VAKEN, SÅ JÄVLA KUL!!!! WOHO TAGGARÅÅÅÅ!!" tep. Ja bajs iaf.
-
Gårkvällen spenderades dock med dom allra finaste. Älskar mina brudar, oh yes I do. Kvällen förflöt med en delikat middag hos Therese aka PT, gott var det också. Curry-hater-Lana tyckte om annanascurryn, fatta hur gott det var då liksom?! Därefter bjöds det på fest med lite mer trevligt folk. Mycket lyckat! Trots min utelåsthet där ett tag................ (forever alone). Sedan stod kära gamla Oleary's på schemat och självklart leverade det. När klockan slog två och krogen släkte sina lampor förberedes det för hemgång, men istället blev det efterfest aka efterslit hos Tobbe i vanlig ordning. Måste säga att det var en himla intressant kväll (hehehehehe). Måste nog tacka Rebecca som slickade mig ren i ansiktet, behöver nog inte ens duscha den här veckan... så danke schön! Ja, just före åtta imorse trillade jag in genom dörren hos min bror och efter en timmes sömn satte jag mig på bussen som tog mig till mitt kära barndomshem! Haha barndomshem, låter ålderdomligt men samtidigt så fint.
-
Ni ba "K bry" men eh ja, nu ska jag snart slava för mina föräldrar och skjutsa dom (på cykel) (båda) (samtidigt) (på ishalka). Ignorera paranteserna, det är fina gamla volvon som står för skjutsandet ikväll. Därefter ska vi faktiskt bygga ihop ett pepparkakshus min kära (?) bror och jag. Får se vem av oss som ger upp först. Satsar mina pengar på mig själv eftersom jag redan är halvt uppgiven. Vill ba ha deg ju. (Ni med and you know it). Nej men skrattretande mycket text här nu, ska vinka hejdå till er. *Vinkar hejdå*
Kunde inte varit mer världelös på att blåsa i den där. Helt HOPPLÖST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0