I'm bulletproof, nothing to lose, fire away

Hemma i lägenheten efter ännu en helg med de allra finaste. Ibland känns det sådär fruktansvärt jobbigt att vara här. Blir ensamt. Fast det ignorerar jag nu. En ny skolvecka väntar och redan på fredag kommer de bästaste brudarna hit och umgås som bara vi gör. Lycka! Ja för att väga ut detta mojsiga inlägg kan jag tala om för er att jag har ont ÖVERALLT. (Mer än vanligt då hehehehe). Nämen fan, måste leta åt medicinen, kan vara på tiden. Sedan måste jag ta tag i livet och ringa herr doktor. Behöver komma igång med livet igen (fastän jag kommer ångra det inom en vecka). Nepp, dags att ta arslet ur soffan och göra nytta. Hmm. Ja, nu till min årliga dusch (får inte lukta usch) och sen ska jag ta igen alldeles för många timmars sömn men ack så väl spenderade med min PT!
Snart där. Snart där. Snart där. Snart där. Det är vad jag intalar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0