Kom, kom, signade jul!

Alltså okej. Jag har få ord att delge er. Sitter här med matkoma. Skulle kunna kräkas. Hårt. Och mycket. Bläää. Att man ska äta så man får ont i magen. Jävligt onödigt. Men samtidigt såååååååååååååååååå gott!!!! Åh. Älskar uppesittarkväll med knytis. Gott med mat. Alla har mat. Mat, mat, mat. Ja snart går jag till sängs. Är trött som en kattskalle. Var uppe med tuppen (klockan nio...........) och körde en sväng till Skell för att storhandla inför morgonensdagen middag. Mjum, mjum. Nämen ha det mys. MYSIMYSIMYSI. För det ska jag.
-
PS. Är kär i Peter Jöback, han fyller mitt arma sinne med ro. <3<3<3<3<3
Julgranen står stadigt i lägenheten än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0