Pimpin' got harder cause girls got smarter

Hej ungdomen! Är trött som ett djur. Kan bero på att jag faktiskt gjort något vettigt idag, eller ja, om man räknar städning som vettigt hehe. Närå, jåbat hoert is have. Städat lajk a baws.. och nyst som att jag vore pälsdjursallergiker på besök på en kattfarm.... ja. Story of my life. Neeee, snart åker jag till Skell och dricker lite vin, käkar lite pizza och tjattrar en hel del med ett gäng brudar. Blir phet nice. Sedan imörn är det ju nattsmashen, ska tydligen spela ändå (som jag sa att jag verkligen inte skulle) men det blir bra. Kommer gråta blod på lördag men vad gör det, ska döva smärtan med att hinka litervis med vin hehe. Hälsosamt? OM!
-
NYÅRS TJOHO. Det blir kul. Är lite otaggad med tanke på annandagen. Och att jag inte vet hur jag tar mig till Skell från Norsjö. Men det löser sig. (Sa gumman och sket i vasken höhö). Nej dags att klä sig lite anständigt (med det menar jag något annat än handduk) och sedan ska jag slurpa i mig ett glas saft så jag är riktigt sådär kissenödig när jag kommer fram till stan. Japp japp. God Jul barn! Be nice.
Ska fira in det nya året med den här sötingen hihi. Var ba tvungen Alicis, du är så gölli här :$ men inga såna sura miner på nyår, då ska du få smaka på annat än groda vettu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0