Rock my world into the sunlight

Har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Det är förstås en lögn men det är faktiskt väldigt nära sanningen. Är nog bakis än. Hehehehe. Nä, eller... Eh ja, tenta numero två blev återlämnad idag och jag är glad. Bekräftelsen(!!!!). "Ledig" imorgon vilket betyder att jag definitvt kommer ta igen mina förlorad timmar sömn. Mer än så hade jag nog inte att säga. BUHU, fy vad bajstråkig jag blev nu. Kanske måste slänga in ett anus eller två här för att pigga upp stämningen. Känns som att jag kväver er sakta mellan mina tuttar i hopp om att alla lider med mig... och mig är det inte ens synd om! Kanske bara gillar tanken på att få kväva människo mellan le boobs, dunno.
-
HAHAHAHA åh, nu insåg jag precis vad som behövs för detta inlägg. Ni kommer inte bli besvikna mina barn för här ska tant Lana lära er allt om sex och samlevnad. Enjoy!
-
http://urplay.se/161302
-
Det må vara lite långt men det är SÅ värt det (hehehehehehe), annars får ni spola lite om ni blir otåliga. Det är helt okej att ta på sig själv under tiden. Ingen dömer dig. (Förutom alla). (Men ignorera det och have fun).
-
hEHEHEHEHEHEHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0