She had a good day, bad day, sunny day, rainy day

JA ni kan kalla mig pantad, tapig, kioskmongo och allt vad det heter... ibland är man så jävla dum att man får skylla sig själv. Jomen vad gör jag? GLÖMMER ALL MIN ALKOHOL I UMEÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Kom inte med "man kan ha kul utan alkohol"-snacket för det kan man fan inte.. nä inte på JULDAGEN, ANNANDAGEN eller NYÅR, åh helvetet vad jag hatar mig nu. Ska köpa 2,25% glögg och halsa i mig. Jo det ska jag. Banne mig. BLEwifgujeagjw<efuwrojvfjofjgrar. Förbannat.
-
Ni får gärna tro att jag är alkoholist och behöver alkohol för att ha kul. För i denna stund stämmer det då jäklar. Nä ska va arg nu. Imorgon ska jag ta tag i livet. Kära "A" (hohohoh så spännande, ingen vet vem det är, tralalalala;)", det kommer inte existera några ÄCKLIGA bilder för jag kommer va nykter och se så jävla FRÄSCH ut hela kvällen................ man ba "fan va bra, då är du ju fräsch på alla bilder då, positivt ju" man ba NEEEEEEEJ, VILL VA LIKA ÄCKLIG SOM ALLA ANDRA :(:(:(:( Vill ha bilder på mitt kräks. Gärna med en del i håret. Det är vackert. Då vet man att man haft en bra kväll....
-
Aa nä ni fattar mitt dilemma tror jag. Ska sluta tjata. Och hata. Fast det kommer jag inte göra, men kan hända. Imorgon ska jag stjäla bilen (det vet inte min far än) men orkar banne mig int gå någonstans och måste fixa sista julshoppingen hihi, hoho, hehe. Jaja, nu ska jag låta er slippa min hjärtesorg (alkoholen är min enda vän<3<3<3<3). Ha ett bra liv. Tack hej hej.
Tänk om det där ändå vore jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0