Take me away, a secret place, a sweet escape

ÅH fina fina jul. Har upptäckt det här med att det faktiskt är mycket roligare att ge än att få. Trott eller ej men när man vet att folk kommer bli sådär "gråter snart blod"-nöjda känns varenda krona väl spenderad! Woho. Glad_tjej_98 här!!!! Är faktiskt på riktigt sådär bajsjobbigtglad-humör, tror det är tack vare mina fina tjejer. Går runt på staden och känner hur jag börjar bli lite less, så dyker Alicia upp som en ängel från himlen och snart är Sanna där också. Kan man bli mer nöjd?! Nej usch vad jag tycker om er!
-
Ja, nyår känns lite mer okej nu. Skjutsen verkar kunna lösa sig alldeles utmärkt, vilket var ett stort orosmoment för mig som vill va in control... sen har mina skoinlägg kommit på plats i skorna vilket gör mig ännu mer nöjd. Tillsist hittade jag äntligen ett dugligt halsband så nu är jag good to go, nyår imorn någon? Kom igen!! Nä nu ska jag gå och vara glad någon annanstans för jag är KLAR MED TENTAN TJOHOHOHO.
Skämmigt nog har jag inte en enda bild från förra nyår, typiskt!

Kommentarer
Postat av: A

Jag lovar att du kommer ha fler bilder från detta nyår är du själv vill. Ska fånga dig då du är som äckligast :*

2011-12-20 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0