What doesn't kill you makes you stronger, stand a little taller, doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Åh min nya favvo i spellistan! Dreglar till de ljuva tonerna av Kelly Clarksons röst. Fast måste säga att Coldplays "paradise" ger kelly a run for her money... mmm så fin musik kan va. Ja, tentaskrivandet är på gång igen. Det märks med att jag spenderar oförskämt mycket mer tid på allt annat än just skrivandet. Mina tankar är miljoner mil bort från tentaämnet och allt jag vill göra är att tänka. Tro det eller ej så vill jag bara filosofera, över livet. Vill ha tid att vara tacksam. Det är viktigt. Inte bara på julen dock! Nämen serri, jag är glad! Livet är fint nu.
-
SNART ÄR DET JUL!!!! Tidig va? Tänkte skriva om vad som sker julhelgen. Men insåg att jag inte skulle ha något att skriva om sen då hehehe. Imagination much? Närå. Är dock uttråkad. Och hostig. Tycker jag kan bli frisk snarast. Imorgon åker jag till skell för att försöka inhandla det sista till annandagen och nyår. WOHO tänker ni, värsta all in, oroa er dock inte. Jag ska spendera mina få pengar på skoinlägg. Japp. Minifossingarna ska äntligen få bära de underbara pumpsen som kära morfar köpt. Denna gång ska de bäras utan glapp i hälen. Samt utan en söndertrampad fot (..................). Säger ba "kapten röd". Nej, tillbaka till de goda stunderna. Ska ej se ut som ett tap iaf, det var väl det.
-
Nu ska jag definitivt fortsätta uttråka er en stund till. Jag har egentligen jättebra humor idag (visserligen alla andra dagar också) men av någon anledning har mitt arma sinne valt att inte delge den med er i detta inlägg. Fråga mig inte varför. Den är där och den är bra. Egoistiskt kan man säga. Kan vara beredd att hålla med. Tycker den kan roa mig med tanke på att jag är fruktansvärt understimulerad. Stirra på en dataskärm i 9 timmar är ingen hit. Tänk att folk gör detta frivillgt. Gud bevare mig. Dagens ungdom.. nä dags att fortsätta njuta av det ljuuuuvaaaaaa livet. Adios amigos, por favor. (WOHO, vars kom det ifrån??? Man ba oyeah)
Från fredagens bravader! Efter detta är allt en dimma... närå, lugnt, minns allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0