When she was just a girl, she expected the world

Hehehehe hej BLOGGEN!!! (Lilla rösten i huvudet skriker). Jag är on and poppin' ikväll. Ignorera mitt halvt ledsamma inlägg innan och fokusera på den fina delen (snusket). Tänk vad lite snusk och trevligt sällskap kan göra! Haha, åh det var poetiskt med tanke på att jag inte menade så. Men ni får gärna tro det. För nu är jag glad. (Och tillfredställd). (Nej men man kunde ju alltid hoppas). (Rebeccas coca cola-missbruk smittar, är lite full). Åh, är jättepigg och glad och bara poppig men ingen är här och kan ta del av min sprudlande personlighet.... hehe, ödmjuk är hon också. Nämen seriöst, svårt att vara mig, är så jävla rolig. Så rolig att nästan ingen förstår, dagens ungdom alltså... Sitter och är lite rädd nu. (Inte för mig själv vilket man lätt kan tro). Började tänka på The Grudge, fick ont i magen. Mänskligheten borde inte utsättas för sådana filmer, det är som tortyr för hjärnan ju... Börjar må dåligt nu. Ska nog gå. Gråta lite. Hatar skräckfilmer. Åh, nu dör själen. Säger farväl innan det är över. FARVÄÄÄÄÄÄÄÄL!!
-
Tänker på att stjäla andras barn istället, då känns det snart bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0