You shoot me down but I won't fall

Hej världen, här sitter jag och är lika törstig som barnen i afrika. Okej, lågt skämt där, men är verkligen jätte-fruktansvärt-bajstörstig. Hehe. Törstar efter bajs. Åh, humor på hög nivå här damer och herrar, och ni andra också förstås. (Inte ens ett skämt, intersexuella ni vet). Ja, livet är här och det går och jag mår. Mår gör jag jättemycket. Dragit på mig bacillkalas i hela ansiktet tjoho! Lyckliga moi. Tidig julklapp I thank you not. Ehm ja, nyårs är förövrigt alldeles ludet, som Chewbacca tep. DOCK har jag lagt ut en mindre förmögenhet (okej inte ens det) på en klänning. Vet inte ens om jag tycker om den än. Mer ballerina på baletten (HA! En ballerina.. på.. balett?! Skrattretande!). Det är ungefär vad som rör sig i mitt huvud nuförtiden. Och en massa mojs. Kletig massa. Nä, nu ska jag stoppa min bästa vän i näsan (Nezeril) och sedan hosta slem på kudden för att sedan gnugga mitt vackra (juste) ansikte i det resten av natten. Livet är ljuvligt. Som den blodigaste av tamponger. Nej nu beter jag mig. HERRÅÅ...
Det här finaste människorna ska jag sällskapa med på fredag, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0