I don't care what the people may say

Nyfunnen inspiration till att skriva ner lite tankar och funderingar. Kanske är det inte ens inspiration utan ett reslutat av ren uttråkning? Who knows.
Vad jag har gjort idag? Nej, det ska jag inte plåga er med, ni kan vara lugna. Däremot kan jag säga att världens underbaraste film spelades på min dator, nämligen The Holiday, bara så ni vet.
Känner mig inte bekväm med att skriva här längre, vet inte riktigt vad det beror på. Rädslan för era reaktioner trots att jag inte räknar med att någon läser här något mer. Allt är så känsligt idag, så skört. Var går gränsen? Vad får man skriva om och vad ska man helt enkelt skita i? Jag vet inte. Egentligen bryr jag mig inte heller, låt människor tala om vad de vill, men samtidigt säger en röst inom mig "BRY DIG". Som att det inte är okej att inte bry sig. Kanske är det just det felet jag alltid gjort, att jag brytt mig för mycket. Det är, ärligt talat, skitjobbigt att bry sig hela tiden. Bry sig om vad man äter, bry sig om hur man ser ut, bry sig om hur man uppfattas av andra. Det är energikrävande och oftast inte mödan värd. Live a little. Det är okej att inte bry sig ibland, alla behöver en paus. God knows I do.
Nej, nu ska jag återgå till att inte bry mig ett tag till, bara njuta och spela Gold Miner förstås.
ΓΛΝΛ

Kommentarer
Postat av: Lina

"Live a little", haha såg du Huset fullt förra helgen? ;) Blogga mer!

2011-02-09 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0