Be my lover

Blir alltid lika ARG när jag ser att min cykel inte står på uppfarten, varför? Mina kära älskade bror har lyckats ha sönder tre av mina tidigare cyklar och går den här sönder, nej då jäklar i min lilla låda. För en gångs skull behövde jag också cykeln, känner mig för omotiverad att promenera i denna värme. Ja, god eftermiddag på er också. Skulle just påbörja mitt projekt men som sagt är det alldeles för varmt för att kunna gå någonstans idag och klockan börjar dessutom visa relativt mycket. Får kanske ta en sväng efter middagen. Kanske. Har ordnat upp livet lite idag, det känns bra. Sitter dock och tänker på hur jag verkligen borde skriva en packningslista. Borde börja packa dessutom. Nej, det tar vi en annan dag vettja! Jaha, mer än så har jag nog inte att tillägga. Eller just, kära Darkos fyller år idag, grattis till honom. Kul. Ingen tårta dock. Synd. Nej, dags för mig att laga le dinner. Ha ett bra liv, på återseende.
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0