Boom badoom boom boom

Ehm.. god morgon? Okej, jag steg faktiskt inte upp nyss, tro det eller ej. Helgen bjöd på en del riktigt fina stunder och en del inte alls. Antar att det är sådant man får ta, två bra dagar i rad kanske är liiitee för mycket att begära? Fast nä. Men nu blev det så iaf. Trästock levererade inte som jag hoppats. Saknades en viktigt ingrediens; THERESE! Ettårsdagen till ära och hennes blindtarm bestämmer sig för att den vill ut, jäkla typiskt. Får fira den en annan helg och då blir det ett firande utan dess like! Ja, det var väl det. Försöker göra så lite som möjligt fastän jag borde göra så mycket som möjligt. Har barely börjat packa än och ja, om vi ska vara ärliga (juste, vi) gör jag det inte idag lär jag glömma hälften imorgon. Trots listan. Kan ju vara bra att ha med sig något iaf. Just saying. Funderar på att ta tag i livet. Fast längre än funderationer (mhm) har jag inte kommit. När det enda man gör om dagarna är sover är det jobbigt att ta arslet ur vagnen och FAKTISKT anstränga sig. MEN har plockat ut ur diskmaskinen så känner mig ändå nöjd med dagens åstadkommande. Kul inlägg. Håll till godo. Förresten! Nej.
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0