make me move like a freak

Hej mina trogna läsare, jag är tillbaka. Haha nej. Luring. Lite uppdatering kan jag dock förgylla er dag med. Lever och mår bra, än så länge iaf. Idag steker det, är fan varmare än Afrika på LSD. Känner att jag inte har alltför mycket att bidra med för tillfället. Kan ingen på denna planet komma på något vettigt jag kan skriva om? Elina till exempel, ska du tvinga mig att uppdatera en gång om dagen kan du väl iaf dela med dig av lite inspirerande tankar. Vi kan ju kort och gott säga att några sådana existerar inte i mitt huvud. Speciellt inte i denna värme. De få hjärncellerna som är kvar smälter och rinner sakta ur näsan på mig. Japp, ni hörde. Älskar allergier, det är lagomt skönt att hela näsan kliar sönder. Fast jag kliar aldrig tillbaka. Det lovar jag. Det vore ju vidrigt. Och vidrig, det är ju definitivt inte jag. Är gullig, snäll och söt. Jättetrevlig också. Såg ni vad jag gjorde där? Jo, pimpade ut mig själv lite halvlagomt diskret. Tror ni någon nappar? ;);) Ohyeah, där kom flörtgubbarna också. Nu är det liksom kirrat och klart, folk kommer tälta på min framsida för att få en dejt med mig. Nej, nu tappade jag helt fokus på det här. Hejdåååå

ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0