Set your goals, bless our souls

Tänkte skriva ett asroligt inlägg om kaniner men ångrade mig. Varför? Kanske för att det inte finns mycket roligt med kaniner. Fast det är en lögn. Sannas kaniner är roliga he he. Ja iaf så savear (juste) jag er från ett kaninparty. Vad händer i mina länder då? Ledsen att meddela världen men inget alls. Sitter hemma denna evighetslånga fredagkväll men vad gör det när jag avnjutit en manikyr och pedikyr? Inget! Mina tår har aldrig varit så charmerande som de är för tillfället. Nästan så jag vill smaka på dom. Nästan. Jaha, vad mer finns att tilläggas? Fyndade en aning idag fastän rean i Skellefteå inte är något att hurra för direkt. Nej, kosingarna sparar jag till Köpenhamn, där skall det inhandlas förnödenheter minsann! Med förnödenheter menar jag kläder. Och öl. Massvis med öl. Ska alla på PDOL, ja då banne mig ska jag dricka öl, om än det är i Danmark. Ska tälta på bakgården för att få igång festivalkänslan också. Juste. Nej helt ärligt, hur awesome är inte min blogg? Seriöst, contain yourselfs med allt beröm. Det börjar komma till ett stadium där jag inte ens kan ta emot fler komplimanger. Det är liksom, fullt. Fast nej. Det är rätt tomt. Både innanför pannbenet och komplimangerna. Men vad gör det när jag kan komplimentera (det ni) mig själv. I'm full of it. Nej, jag är bara full, hi hi. Fast det är jag inte heller, om det ändå vore så väl liksom! Ignorerad och ensam, BU-FREAKIN-HU. Nej, jag är faktiskt inte sådär asledsen, det är väl helt okej. Har målat Barbies idag så jag är nöjd. Nämen seriöst, skärp er, gå hem. GODNATT!
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0