that's just one small fraction of the main attraction

Roligt att mina blogginlägg inte kommer upp i tid. Fast nu ser det ju ut som jag bloggat TVÅ GÅNGER idag. Fan inte dåligt ändå. Hej förresten. Jag är askissnödig. "Kissa då" tänker ni, nej tänker jag. Varför? Jo, sitter rätt bekvämt här faktiskt. Kanske så bekvämt att jag kissar på plats. Kanske inte dock. Jaha, fredagkväll och vi slår på stort? Men icket. Detta är nog första fredagen sen för alltid jag bara är hemma. Känns underligt. Skönt skulle jag vilja säga men det är faktiskt dötrist! Norsjö levererar inte alls. Blir nog att steka i Lanix Darkosdotters partytält sen. Hoppas även att vädret kan hålla i sig så att det blir lite bad imorgon. Samt lite lantärnan också. Ja, nu blev jag ju nästan seriös där ett tag. Huvva, my bad! Frågan är egentligen varför jag sitter här och skriver meningslöst ordbajs? Ja, inte har jag något annat för mig iaf. Sedan en hemlis; är grymt sugen på att skriva något. Inget sådant här tjoller utan skriva på riktigt. Det var allt för längesedan. Men som sagt, hemlis, det talar vi inte högt om. Nämen hörni ungdomar (ja juste, jag bryr mig inte om er ålder, alla är ungdomar), dags att bege sig mot sydligare bereddgrader. Eller en trapp ned. Får se. På återseende (om ni inte blundar dvs), herråå!
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0