Beggin you, put your loving hand out darling

Kompis, nu är det officiellt, du är INTE min enda läsare! Det hade jag ju iofs märkt om jag hade spanat in bloggstatisktiken någon gång... men det må va. Nu fick jag det faktiskt bevisat genom en kommentar också, amazing. Tycker du anonyme printar ditt namn nästa gång, för jag kan ju inte benämna dig som kompis2 heller? Riktigt så fungerar det inte. Sen är jag ju, hör och häpna, faktiskt uppe i FEM LÄSARE! Kissie se upp, me be coming for you.

Nämen nu till allvaret..... haha lurade. Blir inte av. Men jag hade faktiskt riktigt trevligt i fredags. Kan ju vara värt att nämnas så här i förbifarten. Blev en toppenkväll helt enkelt! Vad nu då? Det undrar jag med. Inspirationen är inte på topp men har ett enormt sug efter att skriva. Skriva tills fingrarna blöder. Nej nu ljög jag då, här spiller vi inget blod!

Blir ett relativt flummigt och osammanhängande inlägg men det tycker jag ni (PLURAL!!!!) kan vara nöjda med. Jag var ju i alla fall trevlig. Det är väl inte alltför vanligt? Lurade igen, jag är alltid trevlig, det vet ni.

Till sist kan jag faktiskt säga att jag känner mig oerhört tacksam idag. Tacksam för det liv mina föräldrar skapat åt mig, tacksam för chansen att göra något av det. Vuxenlivet närmar sig med SKRÄMMANDE stora steg och trots all den ångest jag upplevt skulle jag inte byta den mot något annat.
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0