Boom, boom, boom

Trippelinlägg à la moi, inte illa pinkat. Nej jag måste erkänna att jag helt glömde bort att lägga in dagens bild igår, därav dubbla inlägg. Mer spännande än så var det inte.

Som svar på kommentarer så nej, för tillfället är simning inte ett alternativ, armrörelserna i sig gör att att musklerna inflammeras. Lätta vikter fungerar men dock gäller det bara vissa övningar. Som sagt ska jag få ett sprillans nytt program av min sjukgymnast där en del övningar fungerar med vikter. Poängen är att gradvis kunna öka vikten för att kunna göra musklerna tillräckligt starka för att klara av det vardagliga. Det lär dock ta sin tid innan de är tillräckligt återuppbyggda (om det ens är möjligt).

Ja, det var väl ungefär det jag ville säga. Borde nog krypa i säng snart, klockan närmar sig ju tidig morgon. Nämen, adios amigos, John Blund och jag har en del grejer att reda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0