dag fem - en gammal bild på dig själv

Här blev jag gjord. (OCH NEJ JAG VET INTE HUR FAN MAN VÄNDER BILDEN)

Så här stor var jag när jag kom ut (nääästaaaan iaf)
Så här stor var jag när jag fyllde ett år.
Kanske är jag tre år här. Tep. Kanske. Beror på. Kanske inte.
Fyra, fem år har jag väl nått här.
Inte igår iaf, men kanske är jag 13, 14 år?
Här är jag då 15 år, definitivt. Man glömmer inte en sådan lugg.
Hela 16 år här. Stooortjejen.
Den här slänger jag bara in för att jag är snygg.

Innan ni stör ihjäl er på mig, JA, jag såg att det stod EN gammal bild på dig själv. But I am too damn sexy för att inte dela med mig av dessa. Enjoy.
PS. Dagens våta drömmar går till Sofie, bara för att hon är gulligast. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0