Du kanske trodde det var självklart idiot

Det här är till kompis, kompis snel idag, kompis mata annan kompis, kompismys.
Nämen for real så har faktiskt kompis matat mig (taaaak), nu återstår bara faktumet att jag är hungrig igen och behöver föda. Lagomt till att jag rensat ut kylen. Koka nudlar tänker ni, blir inte av. Torsdag är officiell diskar-dag, det betyder att allt diskas och då kan man ju inte bra gärna komma där och laga mat sen, går iiinteee för sig!

Seriöst så vill ju inte den här bloggen göra styckeindelning av sig själv så man tager det man haver helt enkelt. Kompis får väl grina lite på mig om det inte passar... jaha, what's up beside my dick? Nja, inte alltför mycket. Såg Big Brother, intressant var det. Eller ja, frågan om det ens var intressant men låg gjorde dom iaf. Och det är ju det viktigaste, eller hur?

Börjar seriöst bli sådär farligt hungrig. Sådär på gränsen till att man inte vet om man överlever eller inte. Eta buleh kanske? Kan ju va en bra idé. Fast den skulle jag ju bjuda på imorgon... hmm... i-landsproblem check! Nu blir det väl att spana in ögonlocken så man orkar leva imorgon, kan ju vara en fördel. Eller tja, kanske inte heller.
HEJDÅÅÅ KOMPIIIIS 

/ΓΛΝΛ

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA skriver du till mig för att jag är din enda läsare?

2011-03-04 @ 00:13:30
Postat av: Anonym

nänä nu har du två ;)

2011-03-04 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0