The littlest things that take me there

Det sociala experimentet went as I tänkte mig. Gick nämligen från 7 besökare till hela 31. Tror vi kan konstatera att facebook is the shiet. Jajust, ber om ursäkt om ni trodde det var något jättespännande jag höll på med. Eller nej, ni borde veta bättre, shame on you!

Hade inte så mycket att säga idag känner jag. Något jag dock kan informera er om är att jag idag för första gången såg My sisters keeper och det är nästan så jag ångrar mig. Varför? Trots att filmen var helt fantastiskt så hatar jag att den får en att må så fruktansvärt dåligt efteråt. Jag får ångest. VEM GÖR SÅNA FILMER?!?! Åh, nej, jag tar tillbaka det. Jag är glad att jag såg den, tror dock jag har vätskebrist efter nästan två timmars tokgråtande... Nej, nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv igen. Bussen avgår om cirkus en halvtimme så nu packar jag vidare och ikväll väntar städning och en låååååååååång dusch. Peas.
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0