Tonight I'm lovin' you

Sex besökare visade statistiken på igår, jag är mäkta imponerad. Vem kunde anat att en blogg-comeback skulle få mitt läsarantal att skjuta i höjden? Inte jag i alla fall, vilken ära, känner mig enormt hedrad över ert engagemang.

Vilka vackra ord jag lyckades spotta ut, händer alltför sällan. Idag har jag faktiskt nyheter till er kära läsare, hör och häpna! Idag stod jag för första gången på sex år på ett par slalomskidor... och jag är fortfarande hel! Det gick, med tanke på omständigheterna, extremt bra. Sen att de satt upp ett staket där man ska åka är ju en annan sak, jag kan väl bra gärna inte veta det. Nu skulle jag dock vilja påpeka att jag rört på mig tillräckligt för i år MEN hurtig som jag är beger jag mig nog åter ut i backen redan imorgon.

Har förövrigt sett Burlesque för femtioelfte gången idag, jag är kär. Jag vill göra barn med den, så bra är filmen alltså! Rekomenderar den starkt till er som inte sett den än. Funderar på att se Black Swan också men känner hur jag riktigt kommer ångra mig. Inte för att den kommer vara dålig, tvärtom, den kommer garanterat vara riktigt bra. Dock tål jag inte dessa psykologiska thrillerfilmer, eller vem försöker jag lura, jag tål inget som har med skräck eller thriller att göra så för att undvika dessa självmordstankar undviker jag dessa sorters filmer. Black Swan är dock, tyvärr, en film jag faktiskt väldigt gärna vill se. Tragiskt. Jag hoppas på en inte dödlig utgång, men jag återkommer till det senare.

Klockan börjar närma sig spöktimmen och jag är faktiskt inte ens ett dugg trött. Jag som fick höra att frisk luft hade en sövande effekt... somebody played me, big time. Jaja, jag får väl lägga ner mer energi på mitt Mahjong-spelande och ja, om ni inte listat ut det än är jag en förstaklassig nörd. Men vad gör det när tonerna av Burlesque fyller mina öron? Nej ni trogna läsare, nu beger jag mig till filosofins värld, där jag efter många om och men, inte alls vill höra hemma. Ibland har man dock inte ens ett val, så nu ska jag bara existera ett tag, bazinga.
ΓΛΝΛ

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah ska du till Solia igen nu när jag är i stan???? Hate u

2011-03-09 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0