dag sjutton - en ovanlig bild

Fullt normalt, verkligen!

Älskar att jag är sämst i världshistorien på att blogga.. men ärligt, jag har inte haft tiden eller orken. För er som ändå känner er bortglömda säger jag bara TOO BAD! Nej, men ni som fortfarande sitter med arslet i skolbänken vet att projektarbetet varit ett helvete utan dess like dom senaste veckorna och därav min avsaknad. Kan inte lova frekvent uppdatering från och med nu (även om projektarbetet är klappat och klart) eftersom jag börjat misstänka att jag är en aning hjärndöd. Nu tänker ni väl "äntligen, det var väl på tiden" och ja, det var det väl sannerligen! Nämen ha så kult på restaurangen eller så, jag ska iaf iväg och avnjuta en underbar BIIIOOO, usch och fy, jag ska gifta mig med en biograf, blir AV.
ΓΛΝΛ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0