All the things a girl should now, all the things she can't control

Facebook 4-laf!! Eller hur var det? Nej men tycker alla ska ha rätt att njuta av mina fantastiskt intressanta reflektioner om livet. Det är intresseväckande och den kunskap som jag delar bör ingen få gå miste om! Hehehehehe. Självförtroende much? Nämen, kul om folk läser ju. Ja, jo. Det var väl det jag hade att säga idag. Eller ja, kan ju meddela världen om att det bara är 800 ord kvar på tentan!!!!! Ska belöna mig med världens bästa helg när den är helt klar. Japp, med älsklingen Therese och fina Rebecca, livet känns fint. Dagen till ära ska jag även bli matad hos farmor... GOTT. Att tågbiljetterna var slutsålda ikväll ja, det må ju va ett annat problem, men tacka vet jag en mysig busstur! Ska skeda med Linux hehehe (men säg inte)(hon vet inget än...). Eh ja jo, det var väl allt för idag. Slutet gott, allting gott!
Åh vad jag ser fram emot att få bada igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0