How can we fall asleep at night when something's clearly wrong

Dagen har bestått av oändlig trötthet från min sida. Ögonen vill som inte hänga med. Dock är halva tentan skriven. WOHO! Det är kvar en hel del än men vad gör det när jag vet att det om en timme står en delikat middag på bordet?! Åh, dreglar lite när jag tänker på det.. mmm.. fräsch_tjej_92.
-
Annars så levs och mås det här. Saknar min älsklingstjej så fruktansvärt just nu, men henne ska jag få rå om hela fredag! Har insett att det är så mycket att se fram emot nu och det gör mig alldeles superstrålande glad. Jag må sitta här just nu med en halv tenta kvar att skriva men på måndag är den pinan slut och då ser vi fram emot det roligaste momentet på hela kursen, dock även det tyngsta, men det ska gå bra. Ska längta ihjäl mig efter mina fina, fina, fina tjejor och jul. Ja, jag, som predikar likt Jesus att julafton är så överskattat kan inte sluta se fram emot jul. Visserligen kanske inte just den aftonen men hela julen. Gulledamen som bosatt sig i Norge kommer hem och då ska vi umgås utan dess like, äntligen!
-
FINASTE DU!!
De här damerna längtar jag efter alldeles för mycket för att det ska vara nyttigt!!

Kommentarer
Postat av: Linnxor Matzdotter

Can't wait!!!!!!

2011-11-19 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0