I want it all

Facebook gör en så populär, 40 besökare, inte illa pinkat av en liten smutsig jugge som mig! Och det här med smutsig är inte ens ett skämt längre.. har levt i min onepiece alldeles för länge.. this lady needs a shower. hehehe. Cute va?? Nä, alltså jag kommer plåga mänskligheten med damp occh felstavningar (orkar inte ens ändra det där) för just nu försöker jag göra allt utom det jag borde, aka skriva tenta. Därför tycker jag det var väldigt logiskt och välplanerat av mig att skriva detta otroligt röriga och flummiga inlägg och vill bara poängtera att Sanna Maria Öhman can back me up när det gäller Jesus. JAG ÄR JESUS. Det är helt logiskt. Klänning, sandaler och skägg, tvillingar måntro? I think so..
-
Förlåt. Jag har bara för mycket uppe i hjärnkontoret som pågår. Allt i lill-mig gör ont.. inga ergonomiska (?) stolar att sitta på här inte, nej nej. Här slavar vi för ett glas vatten om dagen. Darkos lagar inte ens lunch åt mig.. bara fokuserar på sin bok om Zlatan, tror det är vad man kallar en "man-crush". Han älskar sin Zlatan. For reals. Så mycket att han neglectar sin enda dotter och låter henne gå hungrig!! (Och kom inte och säg att jag kan göra lunch själv för det har mamma bestämt sagt att jag inte kan)(Hon skällde ut stackars Darkos när hon fick veta att lunchen bestod av nudlar)(Som jag själv lagat)(Hehe älskar att vara den saknade dottern, man ba få allt.. ALLT... a-l-l-t). Eh ja, det var väl det, kanske ska slänga in lite bilder också så ni slipper gråta över denna textmassa. Jag gråter över denna textmassa. Den innehåller fler ord och meningar än min tenta. Njet bra....
Kanske ska satsa på luggen igen? HEHEHEHEHEHE, don't worry, det ska jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0