Why oh why can't I?

Jag och Linux har suttit och försökt trixa med denna förbannade jävla perkele bloggdesign. Som ni säkert ser gick det analsex. Alltså inte alls. Fina Linn tog sig iaf tid att knåpa ihop en ny header åt mig. Big improvement med tanke på att (som hon så snällt påpekade) min volleybollkarriär är rätt sten to the död. MEN VAD GÖR DET FÖR NU HAR JAG EN BLOMMA OCH VIN PÅ MIN HEADER WOHOHOHO!!! Klår allt.
-
Jaha, jaha. Idag har jag lämnat in tentan.. och fått ytterligare en, SÅ JÄVLA KUL. Om någon ber mig skriva något glatt "som inte är ironiskt" då tänker jag sparka den personen in the nuts. Vare sig denne har ett par eller inte. I don't really care. Men jag BRYR mig om min ironi (KÄÄÄRLEEEEK). Oki? Bra. Eh ja. Det var det. Ska nog go to sleep snart eftersom att en ljuvlig dag bestående av städning, tvättning och plugg is coming up, taggarååå. (Ironi<3)
Jag är törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0