Do you think I'm special? Do you think I'm nice? Am I bright enough to shine in your spaces?

Goder dager mina små liljekonvaljer. Don't ask. Det var tydligen ett tag sen sist. Glömmer bort att den här existerar. Vill_ha_ny. Funderar på tumblr, layouten är lite ljuvare att skåda än denna. Visserligen vet jag inte om uppdateringarna blir desto fler men det återstår att se. Only time will tell. Känner att det är dags för något nytt. Och det är det ju iofs. På måndag. Ja, tänka sig att jag i veckan avslutar jag kursen i genusvetenskap. Att ett halvår kan gå sådär fasligt fort. Helt otroligt.
-
Ja HUR SOM HELST, vill jag skriva att min kära Moa Renström lämnat landet för att finna lyckan i de norska bergen. Eller för att arbeta i Oslo rättare sagt. MOIS, även om du kanske aldrig läser detta (vi vet ju hur du och bloggar är) vill jag ändå säga att jag kommer sakna dig BAJSMYCKET!!!! Du är bäst. Jag hoppas tiden går i ultraspeed och att ett återseende inte är för långt bort. Om inte annat ses vi i Aiya Napa i vår, och då ska jag njuta av att få andas i din närvaro igen hihi. PUSS OCH LYCKA TILL!!! Lev som du aldrig förut levat <3
-
Okej skulle kunna skriva hundratusentals rader till om fina Moa men nu måste jag faktiskt se till att styra upp mitt ansikte. Skell med kära farmor står på schemat idag. Det blir en bra dag detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0