Everything you know I'm flipping upside down

Hej mina barn. Tant Lana är åter in the building (eller the internets)(eller da blogh). Ja jag har varit frånvarande. Inte bara på bloggen. Vet inte var jag har mitt huvud riktigt. Eller jo det vet jag ju, mellan mina axlar. Tankarna är väl de som har en tendens att fly. Har inte riktigt känt mig här den senaste veckan. Vet inte vad det beror på. Känns bara som att jag isolerat mig. Kan vara nyttigt det med ibland. Det ger en nytt perspektiv på saker och ting. Jaja. Ska sluta vara såhär oerhört tråkig. För er skull. Men mest för min egen. För jag är ju trots allt viktigast. Hehe. No joke. Eller?
-
Nämen jaha, vad nu då? Har inget att klaga på. Kanske därför jag inte har något att skriva om? Klaga är jag bra på. En dold talang som inte är så dold. Närå. Det är inte allt jag gör. Klagar alltså. Går mest runt och är awesome. Speciellt i wordfeud mot Sannis. Hehe. :$
-
Tror att jag borde ta tag i tentaskrivandet tep... nu. Tror inte det kommer bli av. Tror jag är världens lataste människa idag. Aa, tror det stämmer. Ha ett bra liv då. Kul. Kuuuuuuuul.
Tänk dig vakna upp bredvid denna kille stirrandes på dig. Kan få vem som helst att bajsa vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0