I know that if we give this a little time, it'll only bring us closer to the love we wanna find

Godafton va. Ja aftonen är god. Våfflor. Mumma. Älskar att vara hemma och bli matad. Ja vad är nytt kan man ju undra. Nja, not too much egentligen. Skulle vara i Umeå just nu. Så är dock inte fallet. I torsdags bestämde jag mig för att en lektion inte var värd det. Två timmar skola och sedan dötid. Eller stanna hemma och ha det bra till söndag. You get my point. Ja, sedan blev det lite spontanfest igår då. Eller förrgår egentligen. Alltså i fredags. Det var mycket trevligt. Festen varade i dom timmarna 12. Sliten tjej kan vi ju påstå med all rätt. Börjar förstå det här med skönhetssömn. En timmes sömn makes nobody pretty. Lång dag om vi säger så. Fast värt det. Alltid värt det. Vem kan klaga när man är omgiven av massa trevligt folk? Ain't gonna be me. Nämen, mer än så hade jag inte att säga. FÖRUTOM att jag börjar luta mer och mer åt en tumblr. Dock velar jag. Som vanligt. Adios amigos.
Redo för fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0