I kissed a girl and I liked it

Sugen.nu - seriös dejting. Eh jo tjena. Användarnamn: [email protected]? Jo, seriös dejting, för all del. Nämen, trevligt att se er här igen. Känner att jag bör tillföra med lite glädjens ord här. Kan börja med att hälsa grattis till min finaste Linn som fyller 20! Kände mig lite vitsig och slängde iväg lite fina ord till damen i fråga "Ja må hon leva, hoppas Peter ger dig god tårta att sleva. Mycket tråkigt att du är sjuk, men förhoppningsvis gör detta grattis dig lite mer mjuk. Denna dagen hoppas jag är din bästa, men med oss ska du firas mestast. Längtar tills du kommer hem, så vi kan fira tills vi inte vet vem som är vem." Tyckte verkligen att ditt grattis förtjänade att vara med även här, det är ju trots allt inte varje dag man fyller glasbanksålder! (Det är bara en dag)(Iaf i Sverige)(Seriöst, jag tror det).
-
Linn, med tanke på att detta är din dag kan jag inte annat än ägna dig detta inlägg. Tänkte skriva några fina ord om dig, men sen insåg jag att det inte fanns några.. närå. LURING. Det finns alldeles för mycket fint att säga om dig! Du är alltid glad. Förutom när du är arg. För då är du inte glad. Utan arg. Hehe. Nämen på riktigt så har du ett toppenhumör som smittar av sig! Minns du stadsfesten i år? Lördagen? Hur kräksdåligt vi mådde hela dagen? Hur vi låg i din soffa och kom fram till att vi inte skulle få i oss en droppe alkohol? Jag minns. Jag minns även att hur dåligt vi nu mådde så taggade vi om och taggade rätt! Du är en av de få personerna som kan få mig att tagga om i ett sådant läge. Du är en av de människor som jag har absolut roligast med. Spelar ingen roll vad det gäller. Vi kan verkligen ha kul ihop. Jag gillar hur sugen du är på att alltid göra något. Det är en egenskap jag uppskattar otroligt. TACK för att du är en så jäkla fin vän. För att du ställer upp när jag behöver det men även när jag inte behöver det. Är glad att jag har fått känna dig i lite mer än 6 år. Är glad att ju fler åren blivit desto närmare har vi kommit varandra. Är SÅ tacksam över att du är min vän. Glöm aldrig bort det. Och om du någonsin skulle känna dig vilsen där bland de norska skogarna vet du att jag bara är ett inloggsningsklick på facebook bort! VI SES SNART IGEN MIN DAM, och då ska vi ta igen alldeles för mycket förlorad tid.
<3

Kommentarer
Postat av: lanalover

Du ska få en stor kram! En sån där som bara människor som förtjänar det får :)

2012-01-12 @ 01:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0